본문 바로가기

音 ♬ 樂/音(外 國)樂♬4

Let It Be Me /Connie Talbot

  Let It Be Me

 

 

Now and forever, let it be me 

지금 그리고 영원이 내곁에 있어주세요.

 

 

Now and forever, let it be me 

지금 그리고 영원이 내곁에 있어주세요.

 

 

Connie Talbot

Let It Be Me

 

I bless the day I found you 

제가 당신을 찾은 그날을 축복합니다.

I want to stay around you

저는 당신 곁에서 머물러 있기를 원합니다.

And so I beg you, let it be me

그래서 난 당신게 무릅을 꿃고 기원합니다.... 제발 내곁에 있어주세요...

 

Don't take this heaven from one 

우리 하나로부터 이 하늘을 나는 기쁨을 빼앗아 갈 수 없어요

If you must cling to someone

만약 당신이 누군가에게 매달려야 한다면

Now and forever, let it be me 

지금 그리고 영원이 내곁에 있어주세요.

 

Each time we meet love

우리가 만나는 매 시간 시간마다

I find complete love 

저는 완벽한 사랑을 찾습니다.

Without your sweet love, what would life be? 

내 진정한 사랑 당신이 없다면.. 어떻게 나의 인생이 있을수 있을까요?

 

So never leave me lonely

나를 외롭게 떠나지 마세요

Tell me you'll love me only 

단지 나만을 사랑해줄꺼라고

And that you'll always let it be me

그리고 당신은 언제나 내곁에 있어줄거라고 말해주오

 

Each time we meet love

우리가 만나는 매 시간 시간마다 

I find complete love 

저는 완벽한 사랑을 찾습니다.

Without your sweet love, what would life be? 

내 진정한 사랑 당신이 없다면.. 어떻게 나의 인생이 있을수 있을까요?

 

So never leave me lonely

나를 외롭게 떠나지 마세요

Tell me you'll love me only 

단지 나만을 사랑해줄꺼라고

And that you'll always let it be me

그리고 당신은 언제나 내곁에 있어줄거라고 말해주오

 

Connie Talbot

 

'音 ♬ 樂 > 音(外 國)樂♬4' 카테고리의 다른 글

The Prayer / Andrea Bocelli & Helene Fischer♬♪♩  (0) 2018.06.22
甛蜜蜜/鄧麗君  (0) 2018.04.04
We`ll Be One By Two Today /Lobo  (0) 2018.01.27
Don't forget to remember /Bee Gees  (0) 2018.01.25
Amazing grace/Celtic Woman  (0) 2018.01.22